miercuri, 25 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce....

... (la fel cum amintea si Zicu in postul cu intrebarea "Ce faci?") oamenii pun intrebari tampite din simplul fapt ca daca ar gandi 2 secunde inainte de a intreba nu s-ar face de toata cacaoa si, implicit, nu ar mai fi intrebari tampite?
Ajungi acasa, intri. Intrebare: "Ce faci, ai venit?!"
Pai hai zi si tu... Nu, acum am plecat! De aia ma vezi in casa. De fapt e clona mea papusha, am bani , am valoarea, mi-am tras clona!
Suna telefonul fix... "Ce faci, esti acasa?"
Nuuuu... mi-am bagat fixu' in cur, eram la mall, am vazut ca m-ai sunat si m-am besit sa pot raspunde.
Dormi linistit visand norisori pufosi.... "Ce faci, dormi?"
Da de unde! Imi verificam interiorul pleoapelor sa vad ce culoare au!
Dai sa intri in lift la parter... "Urcati?"
Nuuu, nici vorba. Mi-am tras un apartament la 5 m sub pamant si eu sunt singura care coboara! Te oftici fir-ai a' dracu, nu?
Manci ceva. Sa zicem pufuleti.... "Ce faci, mananci pufuleti?" EUU? PUFULETI? Pai tu esti chior! E cacat de viezure get-beget. Incultule care esti!

De ce....

Florica lui Zicu din capatu' satului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.