joi, 5 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce....

.... firmele mari , cu prestanta, cu renume, angajeaza DOAR secretare oligofrene????
"Buna ziua, de la firma de publicitate X va deranjez.,
Buna ziua , spuneti va rog.
Firma de publicitate pe care o reprezint doreste sa trimita un pachet cadou cu niste obiecte promotionale. As dori sa imi spuneti numele unei persoane din dep. de marketing de la dumneavoastra in atentia cui as putea trimite acest pachet.
Aaa... da ce vreti sa ne trimiteti?
Pai va spuneam ca suntem agentie de pub...
Bine bine da trebuie sa stiu ce ne trimiteti.

MOALTER SI TAMPOANE RECICLATE! AIA VA TRIMIT!!!!!


aaaaaaaaaa... cate telefoane primesti zilnic in care o firma producatoare de avioane vrea sa-ti trimita prezervative si de cate ori furnizorul de electricitate s-a incurcat si ti-a trimis castraveti!???


P.S. Imi cer scuze ca sunt banala si ca postul de azi se refera la clasicul "Te-ai intrebat de ce e oamenii prosti?" da m-am enervat. RAU. CU Spume

Florica lui Zicu din capatu' satului

9 comentarii:

  1. uffff... cata dreptate, cat adevar... CATE SECRETARE!!!! sau cate secretare degeaba?;)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am intrebat, mi-am si raspuns...
    Pentru ca sunt OLIGOFRENE, pentru ca sunt frustrate ca sunt doar SECRETARE si pentru ca trebuie si ele sa se impuna in fata cuiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa, sau mai exista 2 variante:
    1. secretara si-o trage cu seful. Asta inseamna ca este geloasa pe fiecare entitate feminina care vrea sa vorbeasca cu Sefu' sau sa-i trimita ceva ... ca..daca vrea sa-i trimita chiloteii ei parfumati?

    2. secretara este prietena buna cu sotia sefului, pe care trebuie sa o tina in permanenta la curent cu ce face, cu cine se intalneste, cu cine vorbeste Seful, si mai ales IN CE PROBLEMA?

    RăspundețiȘtergere
  4. @f: sa se impuna in fata cui vor ele :D nu a mea! ca-s rea si musc! o musc si pe ea si musc si chiloteii pe care ii trimit sefului, musc tot:))

    RăspundețiȘtergere
  5. hai ca esti copil o iei prea personal! ceva frustrari???

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Absolut de loc, fac si eu haz de necaz. Si am si un simt al umorului f b dezvoltat:))
    E vineri. Nu exista frustrari:)

    RăspundețiȘtergere
  7. frustrarea de vineri, haide ca o cunosti, aia cu ce ma imbrac, ce bag la minte sa o fac praf diseara, de ce nu se uita la mine, vreau acasa, mi-e foame, nu fac sex azi sunt obosit/obosita, de ce te-ai uitat la el/ea... e frustrarea de vineri

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai hai sa vedem cum o rezolvam ecuatia de mai sus:ma dezbarc/ o dezbrac, bat/ il bat bine sa nu mai vada - aka nu se mai uita la nimeni, putem face sex si la birou nu neaparat acasa, daca fac sex nu ma gandesc la mancare, poate dupa doar:), eh.. pt sex niciodata nimeni nu e obosit, repet- n-are cum sa se mai uite la nimeni, corect frustrat/ frustrata ca nu e vineri dupa miercuri ci jos. Zii ca nu-s desteapta=))

    RăspundețiȘtergere
  9. in some pretty way da!!, e californication (tot ce ai spus tu mai sus) ar fi prea bine sa fie posibil :))) nu stiu la tine cum e dar as vrea si eu... daca e cum ai descris mai sus.. ti-as cumpara si de mancare dupa daca ti s-ar face ;) dar iara m-am luat cu lucruri pe net si nu mai fac nimic azi... oricum e vineri, e dupa joi si inaintea lu' sambata! deci ne facem particule mici de praf pe seara, poate ne ciocnim unu de cealalt si nu stim cine suntem.. atunci ce facem :)) e bine oricum tine-o pe blog

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.