marți, 24 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce...

... dintre toti colegii din firma in care lucrezi/ din clasa/dintre toti oamenii din autobuz TU ai "onorarea" sa stai langa ala care pute. Cati dintre voi nu ati avut ghinionul de a sta langa cineva care miroase teribil: Hai ridicati mana. Ca va vad.
Si cand zic PUTE ma refer nu la faptul ca pute a prostie ci la pura definitie a putorii fizice de transpiratie, a hainelor imbacsite de mizerie si transpiratie pe care si-a aplicat "discret" o ieftinitura de spray cumparat de la rusi, realizand un micutz cocktail molotov...
De 3 fucking zile eu si colega mea de birou stam cu geamul deschis incontinuu. A treia colega.. care lucreaza toata ziua cu cifre....PUTE A DRACULUI de rau. Si nu vreau sa aud ca faptul ca e tanti si e antisociala si raspunde la telefon ca si cum s-ar ruga "Alo, Alo Alo" ( de trei ori de imi vine sa o pleznesc!) o scuteste sa SE SPELE DRACULUI. Inteleg ca e criza dar un sapun "Fa" si o apa de la robinet cam toti ne permitem.
Sa fie oare un test de la Dumnezeu?? Ca femeia asta pute cum rar mi-a fost dat sa simt. Si eu la viata mea am vazut doar tanti care lucreaza toata ziua cu cifre dragute, cochete si cu flori pe birou.
Si mai e ceva, ti-e jena sa iti zici ceva mai ales daca discutiile incep, ca si in cazul meu, cu
"Tanti ". Adica femeia are un copil, o varsta ...ii zic tanti... nu pot sa-i zic ca pute. Cum dracu sa-i zic "Tanti, facushi sport azi dimineata ca puti?"
Mai tinem geamul deschis, mai bagam un apropo...
Ce bonuri de masa, ce compensatii/productivitate... dati-ne sapun si apa!
Maica-mea zicea ca de 8 Martie ea mai primeste un set de gel de dush+ deodorant de la firma ei. Mai am deci o speranta. Vine 1 si 8 Martie...


Florica lui Zicu din capatu' satului

Un comentariu:

  1. Parca o descrii pe contabila de la asociatia la care lucrez! De sase ani de zile de cand lucram impreuna nu am reusit sa-i zic sa se spele. La inceput am crezut ca oi fi eu mai sensibila (colegele celelalte nu pareau sa simta infectia), dar intr-o buna zi secretara a deschis larg geamul dupa ce contabila s-a retras in biroul ei!!! Si atunci am avut o privire complice! Deci nu eram singura care patimea.
    Norocul meu e ca nu suntem in acelasi birou si ca lucreaza cu jumatate de norma!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.