vineri, 13 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce....

... prescurtarile si diminutivele sunt un must-have al orificiului bucal? Acest tip de limbaj este, de obicei, folosit de "fetitele de celofan", cum imi place mie sa le alint. Aceasta specie ce bantuie Pamantul fie sta pe un suc toata noaptea intr-un club, asteptand sa fie "combinata", fie isi ia chiloti de la second-hand (le-am vazut eu cu ochii mei!) ca mai apoi sa aiba rasini de vedeta, fie suge portofelul, si ce mai are prin pantaloni, cefosului care o sponsorizeaza.
"Mi-am luat o posetutza", "Mergem la o praji?", "Imi suna telu cu piesa lui Carmen Serban", "Esti o scumpi tu", "Ia si tu o painica", "Ma duc sa ma fac frumu"... si lista poate continua la nesfarsit. Nici cu masculii nu mi-e rusine, mai precis cu o anumita categorie de masculi - baietasii de cartier. Adica esti mare scula pe bascula si la un singur telefon de-al tau se strange o armata de oameni gata sa rupa in doua pe oricine si te autointitulezi "baietas"? Ce pot sa iti zic... si penisul are un diminutiv!
Nu stiu daca limbajul asta e folosit pentru a impresiona sau vine dintr-o lene organica de a deschide gura. Stiu doar ca ne polueaza fonic... pe TOTI!

De ce...

Zicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.