miercuri, 18 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce....

... folosim intrebarea "Ce faci?", cu toate ca e cea mai proasta inventie de la mahmureala incoace? In 99.99 % din cazuri, raspunsul la aceasta intrebare va fi unul mecanic, instinctiv, negandit, fals, ipocrit: "Bine". Nimeni nu iti va replica prin: "Uite, ma zvarcolesc de durere pentru ca mi-a crescut o unghie in carne la degetul mic de la picior, fiindca, zgarcit fiind, nu am vrut sa dau bani pe o unghiera noua si mi-am taiat unghiile cu cea veche, ceea ce e ca si cum ai culege papadii cu buldozerul". In loc de asta, te alegi cu un "bine" rostit sec si astfel poti contabiliza ce de-al 4.352.287-lea raspuns de "bine" din existenta ta pe Terra. Imi vine greu sa cred ca suntem cu totii niste bucati de carne amnezice care uitam ce ni s-a raspuns ultima data cand am adresat aceasta intrebare. Ai fi oare in stare sa dai raspunsul asta cand tocmai afli ca din cauza ungiei in carne de mai sus trebuie sa-ti amputeze piciorul? BINE, te-ai calificat pentru titlul de sadomasochistul anului...
Un amic de-al meu a gasit raspunsul perfect la aceasta intrebare, raspuns pe care il utilizez si eu destul de des:
Intrebare: "Ce faci?"
Raspuns: "Tu bine, eu?"

De ce...

Zicu

2 comentarii:

  1. pentru ca la o intrebare in proportie de 99% mecanica se raspunde 99,99% mecanic. foarte putini sunt cei care atunci cand emit intrebarea se asteapta un raspuns "real". intrebare reflex, raspuns reflex. intrebare din seria "hai sa mergem nicaieri, sa vorbim despre nimic".

    RăspundețiȘtergere
  2. Concluzia ar fi ca suntem mai mult superficiali decat rationali...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.