vineri, 20 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce...

... suntem un popor Magic? Sau vrajitor? Sau mai bine zis de ce posedam noi ca natie Arta Descantecului?
E lege. De fiecare data cand cauti ceva si ai nevoie urgent de acel ceva nu-l gasesti. Si Murphy zicea ceva de asta. Ai o intalnire si nu-ti gasesti cheile de la apartament? Vrei sa aprinzi aragazul si nu gasesti nicaieri nenorocitele alea de chibrituri? Au intrat in pamant? Simplu. Fa-ti descantecul.
De exemplu, eu cand eram mica trebuia sa plang si hocus pocus gaseam acel lucru imediat.
Cautam si cautam si intr-un final, de disperare, am inceput sa plang. L-am gasit. A doua oara la fel. A treia oara la fel. Dupa un timp, m-am prins, cand eram mai frustrata si disperata trageam un plans si gata. Gaseam! Mama Omida can kiss my ass:))
Mai stiu pe cineva care trebuia sa zica de 17 ORI TATAL Nostru ca sa gaseasca obiectul respectiv! O prietena buna trebuia sa manance 3 linguri de sare. Daca manca mai multe sau mai putine linguri nu gasea obiectul pierdut. Foarte interesant ca reteta tine doar daca esti extrem de frustrat si disperat. Si nu merge nici daca "pretinzi" ca esti distrus. Adica, carevasazica, descantecu' tre' sa simta disperarea ta.

Florica lui Zicu din capatu' satului

Un comentariu:

  1. Eu spuneam "scoate drace ce-ai furat, ca te duc la spanzurat" ... si gaseam.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.