miercuri, 25 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce...

.....oamenii pun intrebari tampite prin simplu fapt ca daca ar gandi 2 secunde inainte de a intreba nu s-ar face de toata cacao si implicit nu ar mai fi intrebari tampite
Ajungi acasa, intri. Intrebare: " Ce faci , ai venit?!
Pai hai zii si tu.. Nu! Acuma am plecat ! De aia ma vezi in casa. De fapt e clona mea papusha, am bani , am valoarea, mi-am tras clona!
Suna telefonul fix.. " Ce faci esti acasa?"
Nuuuu... mi-am bagat fixu in cur, eram la mall, am vazut ca m-ai sunat si m-am beshit sa pot raspunde.
Dormi linistiti visand norisori pufosi. " Ce faci dormi?"
Da de unde! Imi verificam interiorul ploapelor sa vad ce culoare au.
Dai sa intri in lift " Urcati?"
Nuuu nici vorba. Mi-am tras un apartament la 5 m sub pamant si eu sunt singura care coboara! Te oftici fir-ai a' dracu nu?
Manci ceva. Sa zicem pufuleti. " Ce faci mananci pufuleti?" IO? PUFULETI? Pai tu esti chior! E cacat de viezure get-beget. Incultule care esti !

Florica lui Zicu din capatu' satului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.