luni, 23 februarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce....

... maieul (maioul dupa dex) dispare incet ca si specie vestimentara, desi unii se mai incapataneaza sa-l poarte?
Ce poate fi mai frumos decat o camasa, transpirata bine la o petrecere, care sa scoata in evidenta discret forma "maieului" purtat pe dedesubt? Aceasta textile unica are un farmec aparte: poate servi drept ghiveci pentru stuful de pe piept ce evadeaza sfidator prin curbura din jurul gatului; poate descrie lasciv forma inconfundabila a unei burti de bere, inceputa in timpul facultatii si desavarsita dupa terminarea ei; mai poate sa puna in valoare un "brand" lucrat din greu la sala, menit sa impresioneze pitipoanca inainte de "culcare"; poate suporta o imbacseala infinita, fiind batjocorit de un tractorist intr-o zi torida pe camp si devenind un camp de pete bahice seara la crasma; e perfect pentru a demonstra ca ai o igiena atent studiata si te razi sub brat, sau ca esti un tip mai conservator si lasi mararul sa se dezvolte in voie...
Am avut ceva "maieuri" la viata mea (e posibil sa mai am cateva) si le-am purtat cu mandrie. M-am oprit brusc. Ma intreb, vine oare o varsta cand "maieul" devine incompatibil cu barbatia?

De ce...

Zicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.