vineri, 30 ianuarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce....

... romanului de la bloc ii place sa cante la tambal?
E sambata si ai chef sa asculti muzica mai tare, sau poate vrei sa canti o arie din Mozart, sau poate vrei sa faci frichi-frichi, sau poate vrei sa spargi toata vesela din casa, sau poate vrei sa muti mobila din bucatarie in camera si invers... orice, doar e casa ta... cu siguranta se gaseste un destept sa bata in teava. Stiu, suntem o natie de cantareti, cu totii ne visam la TV cu obiectul in mana, dar romanul de la bloc e un cantaret mai aparte - E TAMBALIST. Nu are nevoie decat de un stimul acustic, in existenta sa monotona, pentru a insfaca un obiect cu care sa cante la tambalul care trece din pacate si prin casa mea. E drept, traim intr-o comunitate si trebuie sa ne respectam, da tare as pune batista pe tambalul celora care fac din asta o arta. O batista in care am strans doua saptamani de nas gripat.

De ce...

Zicu

Un comentariu:

  1. LA MINE SE BATE IN TEAVA IN ORICARE ZI, NU DOAR SAMBATA. SI ASTA SE INTAMPLA DINTOTDEAUNA. ;))
    AM O VECINA LA PARTER CARE E DISPERATA CU LINISTEA... CUM DAU INTR-O ZI MUZICA OLEACA MAI TARE- PAC SE INFIINTEAZA LA USA. CU SCANDAL, BINEINTELES. :D

    IMI PLACE EXPRESIA TA "UN FRICHI-FRICHI". ;;) IN COPILARIE, IL AUZEAM PE TAICA-MEU DESPRE "FRICHI-FRICHI",,, SI MA UITAM CA-N TAVA. PANA M-AM PRINS CE VREA SA INSEMNE "UN FRICHI-FRICHI" A TRECUT CEVA TIMP... :))

    :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.