luni, 12 ianuarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce...

...cand ti-e lumea mai draga apare o baba? Mormantarile sunt un exemplu foarte bun. Am fost de curand la una si nu a trebuit decat sa scap de sub observatie sicriul pentru doua minute, ca s-a si varsat una pe el (aparuta de nu stiu unde, nefiind din familie). Mai sunt si, fara nicio rautate, teniile transportului in comun, luptand cu disperare organica pentru un loc si agitandu-se cu aceeasi disperare sa nu cumva sa ramana prizonierele troleului (unde Dumnezeu umbla?!). Si inca una... mi-a aparut in fata un astfel de specimen pe strada, stationam, si s-a apucat sa imi dea sfaturi sexuale (probabil arat de parca as avea nevoie) zicandu-mi cum sa ma protejez, cum sa evit ca partenera sa nu ramana insarcinata daca nu m-am protejat (ceva leac din ierburi pe care nu mi-l amintesc) si cum se facea un avort pe vremuri. De ce... ?

Update: ieri, in drum spre casa, pe mijlocul de transport in comun, povesteam cu un prieten despre faimoasa lebenita dopata cu vodca, despre cum se injecteaza vodca, cum se lasa la macerat... din astea. Imi apare din neant o septuagenara (unde altundeva sa fie decat pe mijlocul de transport in comun) care mi se adreseaza: "Am auzit fara sa vreau conversatia. Sa stiti ca pepenele galben e si mai bun, injectat cu rom... si se lasa trei saptamani... si se poate pune si pe iarana... Ma scuzati din nou, da omu' cat traieste invata" - mi-a facut seara!


Zicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.