joi, 22 ianuarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce...

... in majoritatea caselor din Romania exista un dulap plin cu pungi, pungute, plase?
Unii sunt pasionati de filatelie sau de numismatica, altii sunt columbofili dar toti avem un lucru in comun... SUNTEM PLASARI. Adunam tot, de la punga primita moca de la supermarket la diferite plase achizitionate chiar de noi si care, cu timpul, ne devin dragi - le scoatem doar pe ele la plimbare la piata, infasurate mandru pe incheietura mainii. Unele le si mostenim, mai ales cele de rafie care cred ca sunt special proiectate pentru a transporta atat cartofii strabunicii cat si cartofii tai. Exista insa, chiar si intre plasari, o categorie aparte, un fel de guru al plaselor - cei care le spala. Acestea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa inchei cu clasicul... De ce?


Zicu

4 comentarii:

  1. 1. Metoda Ecologica
    2. Nu se mai dau pe gratis
    3. De ce nu ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 4. Romanul nu s-a nascut ecologist si nici nu va muri asa
    5. Toti mai avem plase de cand inca se mai dadeau
    6. De ce sa nu le speli? Pentru ca sunte maxim 2 lei una :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta cu plasele e Dumnezeu pa pamant mah :)) cat de romanca pot sa fiu? Chiar am pungi in toate sertarele, am cele mai mari valize cand merg la aeroport...maica-mea inca urla cand o sun din strainatate ca sa fie sigura ca o aud, mileurile le-am aruncat la curatenia de craciun...da' tot mai am o pereche de sosete crosetate de lana..."ca tine cald la picioare maica, ca tu o sa faci copii..." - cine te-a mintit mamaie!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. :D EU NU AM IN CASA DULAPUL CU PUNGI. SI NICI MACAR UN SERTAR CU PUNGI. :D

    IN SCHIMB, PRIN CLASA A IX-A(ACU' 1000 DI'ANI :P) M-AM APUCAT DE O COLECTIE CU PUNGI DE ALEA MICI(DE ALEA MICI CAT UN CAIET NORMAL,,,) SI DESENATE CU TOT FELUL DE DESENE,,, :D

    ACUM UMBLU PRIN MAGAZINELE SECOND SI CUMPAR SACOSI, PLASUTE,,,(ZI-LE CUM VREI) DE PANZA. SI PRIN TOATA CASA AM AZVARLITA CATE O SACOSA DE PANZA. :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.