joi, 29 ianuarie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce...

....nu reusim niciodata si cand zic niciodata E N-I-C-I-O-D-A-T-A sa retinem numele unei persoane dupa ce facem cunostinta cu ea.
Ora 10.00 Buna sunt Florica lui Zicu
Buna sunt Zicu

Ora 10.01 Buna,aaa.. cum ai zis ca te cheama??
Ora 10.02. Salutttt! Uite cine e aici e ...cum ai zis ca te cheama?
Ora 10.03. Bah ala..ala.. cu tricou negru.bah cum dracu il cheama pe ala
Ora 11.00 Salut, bah te-am sunat sa iti zic ca m-am intalnit cu ala de am fost in bar de m-am intalnit cu el..of..of. ala mah ca-l stii

Sa va mai aud ca va ofticati ca in America conteaza doar nr personal si nu numele..
De ce...

Florica lui Zicu din capatu' satului

Un comentariu:

  1. EU RETIN INTOTDEAUNA NUMELE PERSOANELOR. NU STIU CUM REUSESC, DAR LE RETIN. :D

    :* PLACE POSTUL ASTA. DE FAPT, PLACE BLOG-UL. :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.