luni, 16 martie 2009

Te-ai intrebat vreodata de ce....

.... unii oameni sunt atat de incuiati incat ii determina pe comercianti sa puna indicatii imbecile pe produse? Sau poate comerciantii ne jignesc inteligenta...

Pe un ambalaj de ketchup, nu dau nume pentru ca nu ii vad pe reprezentantii brandului sa ma deranjeze cu o bere, sta scris mare: "Dupa consumarea a 1/3 din sticla, intoarce-l sa curga"... Sa mori tu!!! E ca si cum mi-ai zice ca pentru a atinge orgasmul, trebuie sa ma culc cu o femeie si nu cu un ornitorinc. Deci, in viziunea astora, eu voi sta ca un retardat, cu farfuria de paste in fata, si ma voi intreba de ce dracu' nu curge ketchupul, nu? Imi si imaginez sedinta la care a fost luata decizia: "Eu zic sa scriem pe sticla ca trebuie intoarsa, pentru ca altfel s-ar crea confuzie si oamenii ar crede ca trebuie sa cante in fata sticlei ca sa iasa produsul."

In dreptul unui dozator de cafea, am citit urmatorul text: "Puneti mai intai paharul!". Aici chiar cred ca e vorba de clienti cu creierul mat, de patineaza furnica. Il si vad pe Neuronel cum introduce el banutu, alege cafeaua si sta, uitandu-se precum curca-n lemne, la felul in care curge cafeaua, platita cu banii lui munciti din greu, fara pahar sub ea. Baete, iti curge scuipat din gura la cat de prost esti!

De ce...

Zicu

Un comentariu:

  1. Ce sa mai spui la asa ceva? Poate doar ca cei care scot asemenea sloganuri sunt deosebit de dobitoci si nesimtiti pentru ca ne considera inculti....

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.